Këshilla për gratë shtatzëna që stërvitin

Këshilla për gratë shtatzëna që stërvitin
Këshilla për gratë shtatzëna që stërvitin
Këshilla për gratë shtatzëna që stërvitin

Përfitimet e stërvitjes janë të shumëfishta. Ato gjithashtu ju ndihmon për të përgatitur trupin tuaj për punë, duke forcuar muskujt tuaj dhe duke ndërtuar qëndrueshmëri dhe kthyer trupin në formë. Ushtrimet fizike mund të praktikohen edhe nga gratë shtatzëna mirëpo duhet pasur parasysh disa këshilla të cilat po ua paraqesim më poshtë.

1. Ngadalësoni ato. Ju duhet të ushtroni por pa vënë veten ose fëmijën në rrezik. Kjo do të thotë që ju nuk keni nevojë të hiqni peshë dhe duhet të shmangni aktivitetet që paraqesin rrezik për gjendjen tuaj si çiklizmi, vrapimi, tenisi, etj. Sigurohuni gjithashtu që të mos ushtroni aq shumë sa të lodheni tepër, transmeton Indeksonline.

2. Mos lejoni që trupi juaj të nxehet shumë. Kjo do të thotë që duhet të shmangni saunat dhe xhakuzit kjo për shkak se nxehtësia e tepërt në trupin tuaj mund të shkaktojë pasoja për ju dhe foshnjës.

3. Shmangni dehidratimin. Pini dy gota të plota me ujë rreth dy orë para se të ushtroni dhe konsumoni lëngje çdo 10 minuta ose më shumë. Kjo jo vetëm që ju mban të hidratuar por edhe ndihmon që të mbani shëndetin e përgjithshëm në kontroll./Indeksonline/

Lexo Revisten Online

Korrik, 2018

€ 1.99

| Blej Tani
Kallashi - E pakrahasueshmja
Po ç’mu kujtove sot, o Teki Dervishi!
Hasan Gashi - Hasan Hakubeti!
Rrëfimi i njeriut që mbeti pa familje - Nuk i mbet kush as për farë!

https://kosovarja.al/shendetesi/